اطلاعیه مهم در خصوص فعالیتهای کنسولی بهمن‌ماه تا نوروز ۱۴۰۲ – دانشجویان اتباع

 | تاریخ ارسال: 1401/11/13 | 
براساس بخشنامه شماره ۱۴۳۴۶۷/۴/۴۱ مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۱ صادره از سوی سازمان اموردانشجویان در خصوص ارسال درخواست های کنسولی دانشجویان اتباع با توجه به تعطیلات نوروزی و جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در ارایه خدمات کنسولی به دانشجویان بین الملل و تطبیق تقویم فرآیند رسیدگی، موارد زیر به اطلاع دانشجویان اتباع گرامی شاغل به تحصیل دردانشگاه خوارزمی می رساند:
    1. برای دانشجویانی که درخواست خروج و مراجعت داشته و قصدشان خروج پیش از تعطیلات نوروزی می باشد و مشکل اقامتی ندارند، مهلت تحویل مدارک تا روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۱۲/۱۴۰۱ تعیین و اعلام می گردد.
    2. درصورتی که دانشجویان به دلیل نزدیکی اتمام تاریخ اقامت، درخواست خروج و مراجعت دارند، قبل از ارسال درخواست خروجی، می­باید مشکل اقامتی خود را حل نمایند. بنابراین لازم هست ده روز پیش از این تاریخ ( تا ۱۴۰۱.۱۱.۲۳ ) برای ارسال پرونده های تجدید اقامت خود اقدام نمایند.
    3. بدیهی است پس از تاریخ های درج شده، پرونده های درخواست اقامت و خروج و مراجعت تحویل گرفته می شود، اما تعهدی برای اقدامات کنسولی تا قبل از پایان سال داده نخواهد شد.
    4. لازم بذکر است که دانشجویان بین الملل دانشگاه خوارزمی برای ارسال درخواست های خود تعجیل نموده و مطلع باشند که در صورت گذر از تاریخ های فوق الذکر، پروانه اقامت آنها برای سال بعد صادر خواهد شد.
    5. آخرین مهلت ارسال پرونده های عادی و جاری دانشجویان بین الملل – که درخواست عاجلی برای انجام خدمات کنسولی ندارند، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ می باشد.  
    6. ارایه خدمات کنسولی به دانشجویان بین الملل، صرفاً از طریق نماینده محترم دانشگاه، انجام می پذیرد. لذا از مراجعه به سازمان امور دانشجویان اکیداً خودداری نمایید.
اداره جذب دانشجویان خارجی
    مدیریت همکاری های علمی بین‌المللی




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5489 بار   |   دفعات چاپ: 212 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر